kitsch, obyczaje, Przepisy kulinarne, sport, zdrowie i uroda

Chaos, Sobota

Z cyklu ekshibicjonizmy codzienno-czynnościowe

Sturlałem się z kojca z dobrym humorem. To niebywałe. Prawdopodobnie przyczyną była treść projekcji sennej. Nie wiedzieć dlaczego na wódkę zaprosił mnie Jan Himilsbach. Piliśmy dyskutując w „ogródku piwnym”* otoczeni rozbawionymi lokalsami. Ubawiłem się przednio. A może przyśniło mi się to w jakiś wtorek? Nie pamiętam. W każdym bądź razie wstałem z dobrym humorem o czym zresztą wspominałem wyżej.

Następnym etapem ablucja, celem jej osiągnięcia najprzód czołganie się do łazienki. Zdarzenie kłopotliwe z tym związane, być może zdradzające kondycję umysłową. Otóż po dotarciu do łaźni zorientowałem się, że przetransportowałem tam nieświadomie oprócz standardowych części garderoby takich jak świeże skarpety, majtki, koszula, itd. pieluchę! Pieluchę syna mojego. Czy to już czas?

Następnie przeczytałem kilka interesujących wiadomości w trakcie czynności posiedzenia, audiencji u Pana Prezesa. Naturalnie pomyliłem kolejność. Najprzód ablucja, później defekacja. Trudno. Podobno czytanie w takiej chwili jest niehigieniczne. Otóż znam Jegomościa, co sobie oprócz czytania prasy papierowej, tudzież książki, popija kawkę w trakcie. Tym razem czytałem wieści prawicy emigracyjnej, bardziej prawicowej niż prawicowej. Pobudza system nerwowy. Pewnie jutro dowiem się z rzeczonej, że Jej Wysokość Elżbieta II jest dyskryminowana na tle rasowym a z lewicowej, że mamy pierwszego w historii Papieża modyfikowanego genetycznie.

Może wybierzemy się na pizzę? Pizza Express założona przez filantropa Petera Boizota, bardzo lubię Calabrese. Połowica sugeruje, że niebawem będę ją spożywał pałeczkami, z duchem czasu. Pamiętam awanturę, jak Bayerische Motoren Werke AG zdołowało anglików montując silniki do Rolls Royce’a, ale ostatecznie koniec świata został z przyczyn technicznych odwołany.

Padło na wesołe miasteczko ponieważ przyjechało. Bardzo kolorowe, traumatyczne. Siła w efekcie Coriolisa:

sila

i przyspieszenie:

przyspieszenie

gdzie: m – masa ciała, v – jego prędkość, ω – prędkość kątowa układu

Coriolis musiał być fanem muzyki rozrywkowej i na pewno mieszkał obok wesołego miasteczka co umożliwiło zbudowanie tej pięknej konstrukcji. Mi się nie udało spotkać tutaj wycieczki filozofów analitycznych. Mój syn wytrzymał kilkanaście minut.

***

Jest coraz bardziej chaotycznie. W sprawie wymiany mózgu publikowałem ogłoszenie:

ogłoszenie Londynek

http://londynek.net/personals/Szukam+mozgu+Greater+London++Szukam+znajomych+%28bez+podtekstow%29+towarzyskie+ogloszenia,/personals/ad?ad_id=930342

Zgłosiło się wyjątkowo dużo ludzi dobrej woli. Dziękuję! …

C.D.N.

*„Ogródki piwne” najczęściej występują wtedy, gdy zaczyna się o poranku dzień jakiegoś miasta, na przykład Stargardu Szczecińskiego. Atrakcyjna proteza integrująca lokalną społeczność.

Zwykły wpis

Skomentuj

