obyczaje, sport, zdrowie i uroda

Plugawe chomiki

Jestem

taki jakiś unormowany personalistycznie od rana. Co prawda Charnia ediakarańska mi się sfosylizowała jakiś czas temu i być może czeka to również chomika mojej sąsiadki. Piękny pomnik. Ale jakoś nie mogę sobie wyobrazić uwęglania takich znakomitości, jak ciocia Basia, na litość Boską moja katechetka nie mam pojęcia jak ma / miała na imię, Martin Heidegger, pani reaktorowa tudzież ja! „Ja” przepraszam. Ależ proszę! Ja drapiący się po brzuchu o poranku, odziany w galoty i rozmawiający o jakichś niebywale istotnych sprawach przez telefon. Uwieczniony. Śniący o bryłach wyłącznie topologicznych, zaplanowany w kwasach nukleinowych. I kto będzie mnie badał? No przecież , że nie jacyś dowcipnisie od panspermii albo inne cymbały lecz a jakże na pewno hodowcy świń, psów i chomików przyszłości. No i oczywiście, jeśli się da, ułożę się w gest „Hello” rączką zamaszyście …

Zwykły wpis

One thought on “Plugawe chomiki

Skomentuj

