obyczaje

Wesz na grzebieniu

Uznawałem go

za cynicznego grafomana stosującego tanie mistyczne triki odpowiednie do budowy szkieletu rzeczywistości dobrego dla nastolatek. Biję się w pierś raz kolejny. Jeżeli krytykujesz innych , spójrz w lustro. Moim oczom ukazała się postać groteskowej wszy rzucającej się na grzebieniu. Więc , Drogi Mistrzu Coelho Paulo czas uznać Ciebie za filozofa! Tak , za filozofa. Filozofa przyrody, religii, etyka, epistemologa. Sam tego nie poczyniłeś zapewne z wrodzonej skromności mędrcom należytej. Za uznaniem stawiam kryterium z populizmu: Mistrzu, masz aktualnie 9,497,119 ‚lajków’ na fan page’u a wśród nich , o czym nie zdawałem sobie wcześniej sprawy, wielu moich znajomych.

Proponuję założyć Drugi Instytut Paulo Coelho (Pierwszy już istnieje – „Obecnie Instytut Paula Coelho zapewnia wsparcie finansowe upośledzonym osobom starszym i jest jednym ze sponsorów projektu Creche Escola Meninos da Luz, Lar Paulo de Tarso, który obejmuje opieką 270 dzieci. „ ) i kościół. Za pomocą tych instytucji wprowadzano by w praktykę Twoje maksymy. Mój brat Bartosz pozwolił już sobie na teoretyczne rozważania, cytuję:

<Jesteś tym, czym wierzysz, że jesteś.> – P. Coelho.
Uwierzyłem zatem, iż jestem chmurką, wyszedłem na dach i dałem się porwać wiatrowi. Otwarte złamanie piszczeli, pęknięta czaszka, osrane spodnie. Odszkodowanie?

Zapraszam do eksperymentowania , a na dziś , filozofia przyrody :
„To oczywiste, że przyroda wie jak zachować sens.” …. hmm.

Zwykły wpis

Skomentuj

